برنامه ریزی کن، طراحی کن و یه صفحه فرود حرفه ای با قدرت جذب بالا بساز و مدیریتش کن

  • 00روز
  • 00ساعت
  • 00دقیقه
  • 00ثانیه

سومین وبینار

چطور صفحه فرودی طراحی کنیم که قدرت جذب بالایی داشته باشد

با وردپرس و المنتور پرو

زمان : 3 شنبه 22 آبان 97 ساعت 17 الی 19

این رویداد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد

تو این وبینار قصد دارم به صورت عملی به شما آموزش بدم که چطور باید یک صفحه فرود رو طراحی کنید و با قرار دادن المانهای مناسب در اون به هدفتون برسید، خیلی قصد ندارم به موارد تئوری و تعاریف بپردازم و هدف بیشتر آموزش به صورت عملی هست.

مختصری در مورد صفحات فرود :

از نظر لغوی، به صفحه‌ای که کاربر به واسطه آن وارد وبسایت شما می‌شود، لندینگ پیج یا صفحه فرود گفته می‌شود. اگر در قسمت behavior گوگل آنالیتیکس دقت کرده باشید، بخشی به نام لندینگ پیج وجود دارد که منظور همان صفحاتی هستند که کاربران به واسطه آن صفحات وارد وب‌سایت شما شده‌اند. مثلا اگر صفحه دسته‌بندی محصولات در سایتتان، ورودی مستقیم از گوگل دریافت می‌کند، این صفحه یک لندینگ پیج محسوب می‌شود.

اما این تعریف لغوی صفحه فرود بود. یک صفحه فرود واقعی صفحه‌ای از وب است که با هدف خاصی آن را طراحی کرده‌اید و برنامه مشخصی برای جذب کاربر به این صفحه دارید.به عنوان مثال در یک کمپین تبلیغاتی، صفحه‌‌ فرود به صورت اختصاصی ویژه این کمپین طراحی می‌شود، و کاربران در این کمپین قرار است به این صفحه هدایت شوند.

پس هر صفحه‌ای از سایت که کاربران از طریق آن وارد سایت شما شده‌اند، لزوما یک صفحه فرود نیست. گاهی اوقات تولید لید موضوع اصلی یک صفحه فرود است، گاهی از یک صفحه فرود برای افزایش یا زمان سپری شده در وبسایت استفاده می کنیم؛ برخی از آن ها هم برای قانع کردن کاربران به خرید محصول و یا هدایت آنها به صفحه ای دیگر استفاده می شوند.

 شاید مهم ترین بخش در طراحی هر صفحه فرودی طراحی و جاگذاری دکمه های اقدام باشد. محتوای CTA باید کاملا واضح و در ارتباط کامل با هدف صفحات فرود باشد. همچنین تمامی المان ها و اجزا صفحه فرود، از متن و تصاویر گرفته تا رنگ های مورد استفاده، میبایست آن را حمایت کنند. صفحه فرود می بایست به نوعی منعکس کننده وبسایت اصلی شما باشد. می توانید با استفاده از تصاویر، رنگ ها و فونت ها این کار را انجام دهید و کاری کنید که قرارگرفتن در Landing Page حسی مشابه حس بودن در صفحه اصلی وبسایت را به مخاطبان القا کند؛  ایجاد چنین شرایطی علاوه بر آشنا کردن کاربران با محیط وبسایت، به تقویت برندینگ شما کمک می کند. 

فراموش نکنید : 

ورود یک مخاطب به سایت شما یک شانس برای شناخته شدن و یا فروش محصول است و باید به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

بازدیدکننده به لندینگ پیج هدایت نمی شود تا در سایت شما به دنبال آنچه به خاطر آن کلیک کرده بگردد و وقتی را برای جست و جو بگذارد، بلکه باید آنچه نیاز دارد به واضح ترین شکل به او داده شود. رعایت این نکته از سردرگمی  و منصرف شدن بازدیدکننده جلوگیری می کند و باعث می شود  به استفاده از خدمات شما بازخورد مثبت نشان داده شود.

چی یاد می گیرم : 

·         یاد می گیرید چگونه یک صفحه فرود طراحی کنید که مثل آهنربا بازدید کننده را جذب نماید و منجر به تولید لید شود.

·         به راحتی صفحه فرود را از یک صفحه کاملا خالی بسازید ، المانها و فرم را در آن قرار دهید ، پاپ آپ تولید کنید و سپس آن را به سرویس دهنده ایمیل متصل کنید.

·         در این دوره با بسیاری از ترفندها و تکنیکهای پیشرفته افزونه المنتور هم آشنا می شید.

 برخی از سرفصلهای مهم دوره : 

·         نحوه افزودن فونتهای دلخواه به المنتور 

·         استفاده از مارجین و پدینگ منفی برای زیباتر شدن المانها در صفحه 

·         نحوه استفاده از navigator برای انتخاب المان در طرحهای پیچیده

·         نحوه ایجاد یک فرم انتخاب با استفاده از ابزارهای رایگان و پرو

·         نحوه طراحی پاپ آپ زیبا با کنترل کامل در طراحی 

·         نقش مهم صفحه تشکر به عنوان  یکی از مهم ترین بخش های قیف فروش

·         اتصال به سرویس دهنده ایمیل با انجام تنظیمات کامل 

·         و … 

ثبت نام در رویداد

شماره تماس جهت مشاوره : 09991101424